چه کمپانی صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل را تولید خواهد کرد؟
فافا دانلود
با ما بروز باشید

گزارشی از خبرگزاری کره منتشر شده است که شایعه تولید ساعت هوشمند اپل را به واقعیت نزدیک تر کرده است.

 

 به گزارش جی اس ام، در این گزارش آمده که ال جی دیسپلی (LG Display) وظیفه‌ای جدید را دریافت کرده است و آن تولید صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل است. بر طبق این گزارش تولید انبوه صفحه نمایش‌های ساعت هوشمند اپل با نام iWatch در فاصله زمانی تیر تا شهریور انجام خواهد گرفت و تولید حدود 2 میلیون قطعه برای آن در نظر گرفته شده است.

 

این صفحه نمایش اندازه‌ای 1.52 اینچی خواهد داشت و از همان تکنولوژی که ال جی  در ساخت صفحه نمایش گوشی G Flex استفاده کرده بهره می‌برد. جنس این صفحه نمایش P-OLED یا همان Plastic-OLEDاست که این موضوع خمیده بودن صفحه نمایش ساعت اپل را تایید می‌کند.

 

 

باید اشاره کنیم که این موضوع کمی مشکوک است و شک و تردید را به همراه دارد، به خصوص که اگر بدانید منبع خبر بدون دلیل این خبر را از سایت خود برداشته است. اما در تاریخچه مرورگرها نسخه قابل مشاهده این خبر باقی مانده است.

 

سامسونگ نیز به زودی می‌خواهد نسل دوم ساعت هوشمند خود را معرفی کند، با این اوضاع به نظر می‌آید که نه تنها در زمینه دستیارهای صوتی رقابت بسیار سختی بین کمپانی‌ها وجود دارد، بلکه در زمینه محصولات پوشیدنی نیز این رقابت بالا گرفته است و یک دنیای جدید پیش روی کمپانی‌ها و خریداران قرار گرفته است، شما در صورت انتخاب محصولات پوشیدنی اپل را انتخاب می‌کنید یا به سراغ محصولات پوشیدنی سایر برندها خواهید رفت؟

 

منبع: phonearena

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی